Yazı İşleri Müdürlüğü Hizmet Standartları
ARNAVUTKÖY KAYMAKAMLIĞI
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO: |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (En geç süre) |
|
||
1. |
3091 SAYILI TAŞINMAZ MAL ZİLYETLİĞİNE YAPILAN TECAVÜZLERİN VALİLİK VE KAYMAKAMLIKLARCA ÖNLENMESİ |
1-Matbu dilekçe, 2-Kira kontratı, (varsa) 3-Tapu belgesi vs. (varsa) |
15 Gün |
|
||
2. |
4483 SAYILI MEMURLAR VE DİĞER KAMU GÖREVLİLERİNİN YARGILANMASI HAKKINDA BAŞVURU |
1-Şikayet Dilekçesi (Dilekçede bulunması gereken hususlar: Şikayetçinin adı, soyadı, adresi ve telefon numarası, şikayet edilen memurun adı, soyadı, çalıştığı kurum) |
30 + 15 Gün |
|
||
3. |
4341 SAYILI MUHTAÇ ERBAŞ VE ER AİLELERİNİN ÜCRETSİZ TEDAVİLERİNİN SAĞLANMASI HK. (MUHTAÇLIK KARARI) |
1-Başvuru formu (muhtar onaylı), 2-Askerlik Şubesi Başkanlığından, asker olduğuna dair belge, 3-Nüfus cüzdanı fotokopisi. |
15 Gün |
|
||
4. |
5434 SAYILI EMEKLİ SANDIĞI KANUNU GEREĞİNCE (MUHTAÇLIK KARARI) |
1-Matbu Dilekçe, 2-Mal Bildirim Formu (2 Adet), 3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, 4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro, 5-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri) |
15 Gün
|
|
||
5. |
5510 SAYILI SOSYAL SİGORTALAR VE GENEL SAĞLIK SİGORTASI KANUNU GEREĞİNCE (MUHTAÇLIK KARARI) |
1-Matbu dilekçe, 2-Mal Bildirim Formu, (2 adet) 3-Nüfus cüzdanı fotokopisi, 4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro, 5-Sağlık kurulu raporu (%40 ve üzeri), |
15 Gün |
|
||
6. |
YURT DIŞI BAKIM BELGESİ TASDİKİ |
Yurt Dışı Bakım Belgesi formu (Bilgisayar veya daktilo ile doldurulmuş muhtar onaylı) |
10 Dakika |
|
||
7. |
APOSTİLLE TASDİK İŞLEMİ |
Vatandaşlarca Lahey Sözleşmesine taraf Ülkelere gönderilecek olan resmi belgeler (İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçede bulunan Kamu Kurum ve Kuruluşlarından alınan resmi belgeler ve noter tasdikli belgelerin imza tasdik işlemi vs.) |
10 Dakika |
|
||
8. |
634 SAYILI KAT MÜLKİYETİ KANUNUNA 2814 SAYILI KANUNLA EKLENEN EK-2 MADDE GEREĞİNCE; GÖREVLERİ NEDENİYLE TAHSİS EDİLEN ORTAK KULLANIM ALANINDAN (DIŞARIDAN ATANAN YÖNETİCİ, APARTMAN GÖREVLİSİ, KAPICI, BEKÇİ) TAHLİYE İŞLEMİ |
1- Dilekçe
|
7 Gün |
|
||
9. |
2886 SAYILI DEVLET İHALE KANUNUN 75. MADDESİ GEREĞİNCE TAHKİKAT (ECRİMİSİL VE TAHLİYE) |
1- İlgili kurumun talep yazısı 2- Boşaltılması istenilen yer için yapılan tebligat, 3- Kira sözleşmesi ve diğer her türlü bilgi ve belgeler. |
15 Gün |
|
||
10. |
DERNEK LOKALİ İZİN BELGESİ VERİLMESİ |
Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir: Yönetim kurulu kararının fotokopisi, 2- Tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği, 3- Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği, |
1 gün |
|
||
11. |
5651 SAYILI KANUN GEREĞİNCE TİCARİ AMAÇLA İNTERNET TOPLU KULLANIM SAĞLAYICI İZİN BELGESİ VERİLMESİ |
Başvuru Belgeleri: 1- Matbu dilekçe 2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da belediyeden onaylı bir örneği 3- Vergi levhası fotokopisi 4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi, 5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi, 6- TİB onaylı filtre programı lisans belgesi fotokopisi |
15 Gün |
|
||
12. |
E-POSTA YOLUYLA YAPILAN BAŞVURULAR |
İnternet aracılığı ile e-mail yoluyla yapılan başvurular ve Bakanlığın internet sitesinden ilgisi nedeni ile kurulumuza yönlendirilen ve diğer mailler |
30 Gün |
|
||
13. |
VATANDAŞLARDAN ELDEN VEYA POSTA İLE GELEN DİLEKÇELER |
1- Dilekçe Kaymakam ya da Yazı işleri Müdürü tarafından havale edilmiş dilekçeler, Not : Adı soyadı, tarih, adres ve imza olmayan dilekçeler işleme alınmaz. |
30 gün |
|
||
14. |
EVRAK VE DİLEKÇE HAVALE İŞLEMİ |
Elden veya posta yolu ile gelen resmi evrak ve dilekçeler ilgili kuruma havale edilir. |
İvedilikle |
|
||
15. |
İNSAN HAKLARI İHLALLERİNE AİT BAŞVURULAR |
1- Başvuru Formu |
30 Gün |
|
||
16. |
4982 SAYILI BİLGİ EDİNME HAKKI KANUNU GEREĞİNCE YAPILAN MÜRACAATLAR |
1- Bilgi edinme başvuru formu a)Gerçek kişiler için, b)Tüzel kişiler için (Süre 15 gün olup, bilginin başka kurumdan temin edilmesi durumunda süre 30 iş günüdür.)
|
15 İş günü
|
|
||
17. |
DİSİPLİN CEZASINA İTİRAZ İŞLEMLERİ |
1-İtiraz dilekçesi (7 gün içinde) 2-Disiplin cezası kararı 3-Disiplin cezası kararı tebliğ-tebellüğ belgesi |
30 Gün |
|
||
18. |
MUHTAR İZİN BAŞVURUSU |
1- izin talep dilekçesi (İmzalı, mühürlü) (İzine ayrılan muhtara 1. azanın vekâlet etmesi asıldır.) |
15 Dakika |
|
||
19. |
MUHTAR İMZA SİRKÜLERİ TASDİKİ |
Muhtarın imza ve mührünü taşıyan belge, |
10 Dakika |
|
||
20. |
MUHTAR GÖREV BELGESİ |
Talep |
10 Dakika |
|
||
21. |
YIPRANMIŞ, KAYBOLMUŞ VEYA ÇALINMIŞ MÜHÜR MÜRACAATI |
1-Muhtarlık mührünün yıprandığı, kaybolduğu veya çalındığına dair dilekçe. 2-Çalındı ise kolluk kuvvetlerince hazırlanmış tutanak. 3-Mühür bedeli dekontu ve eski berat |
1 Ay |
|
||
22. |
CİMER BAŞVURULARI |
1- Başvuru dilekçesi 2- İnternet üzerinden yapılan Cimer başvuruları
|
15 Gün
|
|
||
23. |
KAMU GÖREVLİLERİ ETİK DAVRANIŞ İLKELERİ BAŞVURUSU |
1- Dilekçe 2- Barsa belge, tutanak
|
15 Gün |
|
||
24. |
OMBUDSMANLIK BAŞVURUSU
|
1- Başvuru Formu 2- Konu ile ilgili belgeler (İdarenin her türlü eylem ve işlemleri ile tutum ve davranışlarına karşı, yapılan başvurular 3 gün içinde gönderilir.) |
3 İş günü |
|
||
25. |
ADLİ SİCİL BELGESİ (Sabıka Kaydı) |
1- Nüfus Cüzdanı veya diğer kimlik belgeleri
|
5 Dakika |
|
||
26. |
AÇIK KAPI BAŞVURUSU |
1- Dilekçe 2- Sistem üzerinden gelen başvurular |
7 Gün |
|
||
29. |
TÜKETİCİ SORUNLARI BAŞVURUSU |
1- Matbu Başvuru Dilekçesi 2- Fatura, 3- Satış Fişi |
6 Ay içinde |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvurunun eksiksiz belge ile yapıldığı hallerde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
||||||
|
İlk Müracaat Yeri : İsim : Dursun ÇAKMAK Unvan :Yazı İşleri Müdürü Adres : Arnavutköy Kaymakamlığı Tel : 0(212) 597 92 32 Faks : 0(212) 597 46 85 E-Posta : durusn.cakmak@icisleri.gov.tr
|
İkinci Müracaat Yeri : İsim : Ahmet ODABAŞ Unvan : Kaymakam Adres : Arnavutköy Kaymakamlığı Tel : 0(212) 597 92 32 Faks : 0(212) 597 46 85 E-Posta : ahmet.odabas@icisleri.gov.tr |
||||
|
|
|
|